אחד האלמנטים החשובים והמהותיים ביותר, העומדים מאחורי כל עסק מצליח, הוא אלמנט הפרסום. אפשרויות הפרסום הן רחבות ומגוונות, כשעל בעלי אותו העסק לבחור את הטובות ביותר עבורם, שיעבירו את המסר אותו הם מעוניינים להעביר בצורה העניינית ביותר ולקהל היעד אליו הם מייעדים זאת. אחת מדרכי הפרסום הפופולאריות כיום היא באמצעות שלטים מוארים, המצויים בחזית של אותו בית העסק. תפקידם המרכזי של אותם שלטים מוארים, הוא למשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים באותו האזור במשך כל שעות היממה, גם מחוץ לשעות הפעילות של אותו העסק. בכדי למשוך את אותה תשומת לב מקהל היעד ולהגיע להצלחה מהפרסום באמצעות שלטים מוארים, נדרש מבעלי העסק לבחור את איך ייראו אותם שלטים מוארים, שיתנוססו בכניסה לבית העסק שברשותם.
לפני שבוחרים שלטים מוארים, נדרש לבחור תחילה את הגודל הרצוי מבחינתו, שככל שיהיה גדול יותר האפקט של אותם שלטים מוארים יהיה יותר גבוה ויהדהד יותר בזיכרונם של העוברים והשבים באזור, גם אם אינם בהכרח קהל היעד אליו פונים בעלי העסק. בנוסף, מומלץ לבחור סגנון כתיבה ברור וקריא שיופיע על גבי אותם שלטים מוארים, שיתרום אף הוא להצלחת הפרסום. גם לבחירת הצבע של שלטים מוארים משמעות רבה, כשצבע בולט,דומיננטי וייחודי לאותו האזור, יביא למשיכת תשומת לב רבה יותר, כשהטווח אליו ייראה יהיה גבוה במיוחד.
הפעילות הממשית של שלטים מוארים מצויה כמובן בשעות החשכה, בהן האפקט שיוצרים ממוצא באופן מקסימאלי. תפקיד נוסף, אותו ממלאים שלטים מוארים, הוא העברת מסר של אותו בית העסק ללקוחותיו הפוטנציאלים בדבר האיכות והיוקרה שיש במוצריו, כשעסקים שעושים שימוש באותם שלטים מוארים, נתפסים בעיני רבים ככאלו שהשקיעו משאבים רבים בפרסום, דבר המעיד בדרך כלל על בית עסק יוקרתי, שמומלץ להשתמש במוצריו או בשירותיו. במקומות סגורים, למשל בקניונים ובמרכזי קניות שונים, האפקט הטמון אצל שלטים מוארים מתרחש לאורך כל שעות היממה, כשלחנויות שעושות שימוש בהם ישנו כביכול "יתרון" על פני כאלו שעושות שימוש בשלטי פרסום סטנדרטיים, כשתשומת הלב של הציבור הנוכח במקום מופנה באופן אוטומטי לחנויות שמשתמשות בשלטים המוארים.
עולם השיווק והפרסום עושה שימוש מאסיבי יותר ויותר בשלטים לרבות שלטים מוארים המביאים לחשיפה גבוהה יותר, משיכת הלקוח, מיתוג העסק ועוד יתרונות רבים נוספים. את השלטים המוארים ניתן לראות בבתי עסק רבים בישראל ובעולם כולו זה שנים רבות אודות ליתרונות הרבים ולחוסר במענה טוב יותר לצרכי שיווק ופרסום של כל עסק וכל מוצר.